Friday, August 29, 2008

always on my mind



Jag har hittat två fina saker som låg i mitt rum. kommer ni ihåg när alla skulle ha en elvis i bilen eller den där hunden med skakande huvud, jag fick en rosa elvis fast att ha som prydnad i mitt rum, lite kitchigt kanske men han passar in hos mig. Sen en gammal peter rabbit burk som jag brukar fylla med pennor!
I have found two nice things that were in my room. Do youremember when everyone would have an elvis in the car or the dog with shaking head, I have got a pink elvis, maybe a little kitchy, but he fits in my room. Then an old peter rabbit jar that I usually fill with pencils!

3 comments:

Anonymous said...

im here because of few cents for you. just dropping by.

Anonymous said...

Så fin sak med kaniner på!

Anonymous said...

kaninsagobild, så fint!

besökare