Saturday, August 2, 2008

Svar

Fråga 1. Är du kär?
Svar: Jag är jätte kär i min pojkvän Lars som jag snart har varit ihop med i 3 år!
Fråga 2: Vilket är ditt favorit band?
svar: Det var en svår fråga för jag har flera favorit band! Men Jag tror att det just nu är Babyshambles för att jag aldrig kan sluta lyssna på dem och Beirut för dom har en sån unik musik stil!

Fråga 3:Vad var ditt första plagg du sydde?

svar: Det var ännu en svår fråga för att jag sydde en del när jag var liten. Men de har jag inga bilder på. Så jag visar en klänning jag sydde på gymnasiet istället!


Fråga 4: var får du din inspiration från?
Svar: fina mode böcker, gammla bilder, 50 och 60 talet, Internet, filmer, musik och naturen! Några internet sidor jag får min inspiration ifrån är ebay, adore vintage, Miss vintage och en massa bloggar!

Fråga 5: har förstått att du bor i helsingborg, eller? gör du det?

Svar: Jag ska bara bo i helsingborg över sommaren sen så flyttar jag till London!

Fråga 6: kan du tipsa om bra second hand i helsingborg?

Svar: Jag brukar mest hålla mig till secondhandaffärerna och loppisar runt Höganäs för jag bor i Viken. Loppan och röda korsett i höganäs är väldigt billigt och fullt med kap. I Helsingborg brukar jag besöka Humana secondhand vid Gustaf Adolf torget, fast är inte alls lika billigt som de i Höganäs!

Fråga 7: vad var ditt första second hand fynd?

Svar: Det kommer jag faktist inte ihåg. Men jag kan visa mitt sista!


(en söt gammal polaroid väska)

Sen vill jag tacka er för att ni läser min blogg och för alla fina kommentarer! + Mango för att jag blev veckans blogg!
You can translate the text here!

No comments:

besökare