Saturday, September 20, 2008

Lightroom





(photo: oh mandie)
Ursäkta för de dåliga uppdateringar men jag har haft mycket för mig. Just nu är jag i Lund och hälsar på min pojkvän Lars och plannerar på att ta mitt körkort så snart som möjligt så att jag efter det kan flytta till London! Jag vill tipsa er om ett jätte bra program som jag nyligen införskaffat mig! Adobe lightroom är namnet! redigerar bilder som i ett foto mörkrum. 


Excuse me for my bad updates but I have had alot to do! Right now I am in Lund visiting my boyfriend Lars. I have also planned to take my drivings license as soon as posible so that I can move to London! I wanto tell you about a really good program that I recently got myself! Adobe Lightroom for editing images like if you where in a photo lightroom!

No comments:

besökare