Wednesday, October 29, 2008

I have a dream... Part 1

(click on the pictures to come to their home)
Ibland önskar jag att jag såg ut så här (sometimes I wish I looked like this)

...och bodde i ett rosa hus mitt på portobello road i Notting hill, London ( And lived in a pink house on portobello road in Notting Hill, London)

... och  jag skrev i dagbok med söt skrivstil...  (I wrote in a diary)

Jag önskar att jag hade ett fint rosa dockhus som dekoration... ( I wish I had a pink dollhouse as decoration)

...Läste mer böcker ( read more books)

Och att jag hade ett par fina knytskor... ( owned a pair of fancy laceup shoes)

spelade piano... ( played the piano)


... ägde ett par hjärtmönstrade strumpyxor ( owned a pair of tights with hearts on)


... Jag önskar att jag ägde en liten klädes affär med mina designade kläder och vintage ifrån hela världen... (I wish I had my own little shop with my own designed clothes mixed with vintage from all over the world)

...Jag spenderade mina helger i Paris, för att äta god ost och dricka rödvin, shoppa i de fina affärerna, besöka alla fina parker, äta macarons och dansa. (I would spend the weekends in Paris eating cheese and dricking red wine, shopping in the cute little shops, walk in the nice parks, eat macarons and dance in the nights!)

3 comments:

Anonymous said...

Jäte fina bilder!!!

Mathilde said...

I would like that life too!

Anonymous said...

ooh vilket fint inlägg. Det ska jag spara och återgå till när jag behöver muntras upp! :)

besökare