Thursday, October 2, 2008

I want spring now

När man går ut och himmlen är grå, alla bär gråa och mörka kläder känner jag att jag inte alls vill ha höst. Jag längtar redan till våren då man kan gå barbent, ha färglada kläder utan att  behöva täcka de med jackor och halsdukar... Jag har spanat in lite vårkollektioner och det här är vad jag drömmer om att ha på mig till våren!
patellfärgat, pärlor och volangdetaljer (Luella)

finbyxa, kedjeväska, rosetter i håret, volang krage (Luella)
Spets, knyttskor, randigt (Marc by Marc Jacobs)
Gult, klockat, spetsdetaljer, hat, fluga (Betsey Johnson)
Lavender, blommigt, tjusig håruppsättning (Luella)
Photos: Style.com
When the sky is gray and everyone is wearing dark clothes I feel that I want spring right away! So that I can wear my legs bare and have colourfull dresses without having to cover over with jackets and scarfs... I have checked out some spring collections that I dream about wearing this spring!

No comments:

besökare