Thursday, October 18, 2007

Dagens



Gultop ifrån thailand
svarta byxor cheap monday
koftan ifrån zara
halsbandet secondhand
armbandet hm
ballerinas ifrån mallis


Idag var jag i stan( Palma) var bara inne en snabbis, jag var inne på zara och såg många fina skor med höga klackar med jag är mer av en ballerinas tjej! Men blev väldigt sugen på att köpa ett par till Paris, ska ditt om 2 veckor!!! Jag var inne på hm och köpte ett svart armband med nitar så här ser den ut...



Kvällens låt- calm down dearest- Jamie T

Nu ska jag gå o lägga mig för imorgon blir det en lång dag för mig ska sy en massa inför foto time med jacqueline! hade bra kram amanda














2 comments:

Anonymous said...

Jättefint!

Anonymous said...

Hej, du frågade var på Mallis jag var. Jag var i Alcudia. Jag hittade också en massa på ZARA i Palma och skorna var super läckra! Hoppas det är fint väder :)

besökare