Saturday, October 20, 2007

Latley..

Heej..


Igår var jag på loppis och hittade lite fint...Köpte ett par mocka pumps med peep toe som bara kostade 3 euro, sen en guldkedja och ett litet hjärt berlock, Men jag köpte dessutom ett par babyrosa victoria tygskor och smarta jag när jag kom hem så var det två vänster skor!!! så där försvam de 3 euros! Ska väl försöka hitta försäljaren vid ett annats loppis tillfälle haha!




Vet ni vad jag fick reda på igår, att i onsdags var jag med i den schweiziska tidningen haute i streetstyle delen!

ÖVERSÄTTNING typ!
Amanda 19år- Pluggar i stockholm. (som inte stämmer längre!)
Har på sig: Klänning ifrån egen kollektion, skorna Wedins från Sverige 40euro,
Väskan har hon fått ifrån sin mormor, Solisarna är raybans ifrån palmas flygplats 130 euro,
armbandet har hon gjort själv.
Något jag aldrig skulle ha på mig:
Buffalo skor!
Favorit designers:
Marc Jacobs och Chloe.
Mina stilikoner:
Chloë Sevigny och Jackie Kennedy.
Min Modedröm:
En Birkin bag ifrån Hermes.
Favo affärer:
Zara, urban outfitters. (glömmde en hel del favoriter)
Min mode blogg:
http://amandanyberg.blogspot.com (Ni har väl inte missat min kollektion blogg)

Annars har jag mest tagit det lugnt jobbat lite fick en beställning på teddyarmband!Så passade jag på att göra mer smycken...Idag ska jag sortera mina skor, sen blir det väl dax att räkna dom! Bilder kommer senare ifrån min stora sko kollektion! Hade så bra!! kram amanda

No comments:

besökare